Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2018 18:50 - Три зелени човечета...
Автор: mentaldriller Категория: Политика   
Прочетен: 255 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 14.02.2018 21:22


 ...опаа 4 станаха :)

Чудя се как да убия времето до 00:07,та да се захващам за работа.
14-ти февруари...Трифон и той е Зарязан като мен,колега един вид хаха :)
От банката ми блокирали картата-видиш ли за моя безопасност брейй-звъннах им...разбрахме се като хората,ще я пуснат на воля нямат избор.
Понеже съм малко улав,та последната сутрин съм заспал с очилата-еми как няма да си счупя рамкат-успял съм от първият път явно :)

Мдам..после ще си продължа мисленето ;)

И такааа-а-а чета,чета и какво?
Днес доминира темата Slavonic Corpse,Moran Security Group..Wagner....наемници воюващи на страната на про-правителствените сили на Башар Асад.
Понятно русофобите потриват ръце с усмивка-поредния провал на Кремъл...само че забравят срещу кого воюват тези момчета (повечето ветерани от Чечня и Дегестан)...



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mentaldriller
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8853
Постинги: 14
Коментари: 25
Гласове: 13
Архив