Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
   
Автор: mentaldriller Категория: Лични дневници
Прочетен: 8744 Постинги: 14 Коментари: 25
Постинги в блога
2  >  >>
28.02.2018 21:10 - Turn the page back
                                                       Case closed.
                                     По-добре си ми е в стария блог (:
Категория: Лични дневници
Прочетен: 187 Коментари: 0 Гласове: 0
 
Категория: Политика
Прочетен: 305 Коментари: 0 Гласове: 2
 Падна нощ...пепелника е пълен с угарки,а аз крякам-"Къде сте другарки?"
Печката гори и изпраща топли вълни...
Работа имам си аз хаквам сайтове в захлас....те ми плащат пари,но ръката от кликане ме боли...
Категория: Поезия
Прочетен: 505 Коментари: 5 Гласове: 1
 Няокга попадали ли сте в нещо подобно?
Мрежа истъкана от спомени която отказва да се разкъса и да ви пусне на воля...?
Има моменти в които всеки допир до нишките и водят до екстаз,но има и такива които те запращат в ъгъла обсебен от болка...
Категория: Забавление
Прочетен: 304 Коментари: 0 Гласове: 1
 Те двама тръгнали са на война но нямат пукната пара..
Щуреца скача като луд-"А имах АК не мавруд"
А скаклеца ветеран му каза-"Аз ще те изям!Ни пушка имаш ти-къде на фронта се заби?"
Категория: Лични дневници
Прочетен: 446 Коментари: 2 Гласове: 2
 Та така дами и господа-всички сме били отсвирвани от любимата половинка в един или друг момент...нормално.
Обаче когато половинката реши да ви съди нещата придобиват друго измерение...
Та така и с мен...издръжка та издръжка ..казах ОК по ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 416 Коментари: 2 Гласове: 1
 Та изтрихте ми предишният пост за инжекцията...доообре-то беше предястие
Сега главното меню-админ/пасс
Простичко-пазете си потребителите...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 519 Коментари: 4 Гласове: 3
15.02.2018 12:53 - хее
 Някой поста ми изтри но едва ли за пари...
база имах аз една всеки блогър изгоря..
Не че нещо злоупотребих просто го разказх в стих.
Категория: Забавление
Прочетен: 479 Коментари: 2 Гласове: 4
2  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: mentaldriller
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8744
Постинги: 14
Коментари: 25
Гласове: 13
Архив