Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2018 03:20 - Щурец и скаклец
Автор: mentaldriller Категория: Лични дневници   
Прочетен: 453 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Те двама тръгнали са на война но нямат пукната пара..
Щуреца скача като луд-"А имах АК не мавруд"
А скаклеца ветеран му каза-"Аз ще те изям!Ни пушка имаш ти-къде на фронта се заби?"
Щуреца се наду за час-и гракна с нежния си глас: "Аз нож си имамот зори ще режа аз глави"
И как ще стане туй това-попари го скакалеца със вода...
Е има начин разбери-но не поглеждай ме в очи...
Защо бе щурчо,що така и ти си тръгнал на война....

:)



Гласувай:
2



1. vesever - Имаш дарба в стихотворните изяви, ...
19.02.2018 12:25
Имаш дарба в стихотворните изяви, хареса ми!
цитирай
2. mentaldriller - :)
20.02.2018 16:43
Благодаря Вес!
Тя малко хаотична тази "поезия" ама...ама! (:
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mentaldriller
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8862
Постинги: 14
Коментари: 25
Гласове: 13
Архив