Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2018 00:44 - Нощ втора в сферата...
Автор: mentaldriller Категория: Лични дневници   
Прочетен: 303 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 13.02.2018 03:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 00:20 ...работата кипи ли кипи,ама всичко е под контрол все още :)
Започна като хоби и в последствие се превърна в основен източник на приходи..ISR-Independent Security Researcher (леле колко помпозно звучи ;)  )

Има предимства,има и недостатъци-кво да правиш,няма пълно щастие ...или има?
Един Господ знае :) !
Боли ме лявото рамо-спомен от физическа схватка от преди десетилетие,не е болка за умиране,по-скоро припомняне че си жив и чувстваш :)

Да не задълбавам все пак.

А навън е мъгла.Обичам я-всичко придобива призрачен вид и ми носи спомени...
Ако някой ме попита: "Момче защо избра да се заселиш по форумните земи?"..какво да му отговоря?

Ще продължа с постинга след час-два...зоват ме ангажименти :)

...to be continued


image

Част втора-а-а-а...

Проверихме си акаунта тук-че то много лесно да ни откраднат паролата и потребителското име бе-всичко е в "бисквитките" и сайта е надупчен от XSS(Cross-Site Scripting)

Ама какво ми пука-това няма да ме спре да ходя до магазина примерно :)
Налягат ме философски разсъждения,ама тоя бунт ще го потуша.
Така и така си говоря сам със себе си в момента-и чакам някой да се изсмее над хаотичните ми мисли :)
Ама какво да се прави-такъв съм си!
Дръпнах малкия дявол за опашката,понеже големия си обра крушите скоропостижно..
Малкия ме попита:"Що дърпаш ве,какво съм ти сторил?" а аз:"Профилактично да не забравиш ролята си :) "...последва унизителна сцена-ритна ме с копитце между очите и се качи на трамвая който тъкмо пристигна на спирката :)
А-а-а да не забравя да ви кажа-добротата в мен напира,но се чуди от къде и как да извира...голям проблем ни е,обсъждаме го на кръглата маса ама до консенсус не сме стигнали...
Освен това идва пролет а това е зле,понеже всичко трябва да се оре-трактори и коне ама всеки реве:"Ето цената,давай парата-или ако не бурен нивата ще тресе..."-та ходи се разправяй ако имаш 30 декара земя заслужавали си или да.
И така съчетавам компютърни технологии със земеделие-ум да ми зайде,ама не ще :)


Можем да си говорим и за жени,и как те ни объркват плановете...или ние си ги объркваме покрай тях.

Ама викам да остане за утре вечер...дано не са ви заболяли очите докато прочетете написаното :)








Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mentaldriller
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8741
Постинги: 14
Коментари: 25
Гласове: 13
Архив